• وبلاگ : طلبه اي طالب يار
  • يادداشت : كوروش كبير
  • نظرات : 2 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + در جواب اكرونيس و ساير دوستان 
    ببخشيد كه صحابه اشتباه تايپ شد
    + در جواب اكرونيس و ساير دوستان 

    دوست من اولاً مهندسان آلماني نبودند استعلامي مشكوك بود كه توسط جريانه رانت خوار مفسده بي سوادي به نام ناصر پورپيرا انجام شد. ايشان به طور كلي منكر امامت حضرت علي (ع) و وجود صحابهع ارجمند سلمان فارسي هم هستند. در جواب دوستي ديگر شما نام انسان را بر خود گذاشته اي؟؟؟ چه از تاريخ مي داني نوخوارج عزيز . با كوروش مشكل داري مي تواني رهساپار عربستان شوي. همانجايي كه مسجد دختر رسول خدا را به بهانه مبارزه با تاريخ پرستي به حالت نيمه ويراني در آوردند. شماها را مي بينم مي فهمم كه ابن ملجم مرادي هنوز نمرده. طرز فكرش هنوز در شماها حفظ شده. برادرها و خواهران كوروش در قلب ايرانيه. چه بخواهيد و چه به قول شهيد بهشتي از عصبانيت بميريد و خدا وكيلي نيات شومتان را پشت اسلام عزيز قايم نكنيد. التماس دعا.

    سلام عليکم

    براي اينکه مطلب در مورد ذوالقرنين براي شما کاملا واضح شود حتما به کتاب شريف و بي نظير معادشناسي حضرت علامه آية الله حاج سيد محمد حسين حسيني طهراني رضوان الله تعالي عليه جلد 4 صفحه 67 مراجعه بفرماييد .

    با توجه به اينکه مفسران حقيقي قرآن ائمه معصومين صلوات الله عليهم اجمعين هستندمي بينيم آنها اسمي از کوروش نياورده اند و بنا هم نداشته اند ذوالقرنين را بطور واضح معرفي کنند ما هم به پيروي از امامان معصوم که عقل کل هستند نيايد در چنين مواردي مصداق تعيين کنيم.

    به هر حال بايد بدانيم که الگوي ما هرگز کوروش و امثال او نيستند و نخواهند بود بلکه تنها وتنها الگوي منحصر به فرد در اين عالم بدون شک و شبهه و ترديد وجود مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام و به تبع آن اهل بيت معصوم آن حضرت ميباشد.

    جوانان غيور و فداکار اين مذهب شيعه هم از امامان معصوم درس گرفته و ارث برده اند. و اصلا همه عظمت و مقام شهدا و رزمندگان مخلص و ولايتي در همين نکته است، والا خيلي ها در دنيا کشته شدند و از افکار خود يا وطن خود دفاع کردند ولي چنين عظمتي پيدا نکردند.

    در پايان باز هم تاکيد مي کنم به کتاب معاد شناسي حتما مراجعه بفرماييد تا حقيقت برايتان روشن شود .

    موفق و سالم باشيد .

    التماس دعا


    احسنت...

    بايد به شخصيتهاي دلير و ارزنده ي تاريخمون ارزش و اهميت قائل بشيم براي امثال كوروش .. نه رضا شاه و محمد رضا پهلوي ملعون !

    اخيرا طبق تحقيقات مهندسان باستان شناس آلماني و قبل از آن نظام مهندسي كشور; كشف شد كه اصلا شخصي به نام كوروش وجود خارجي نداشه است!!!!!!!! تخت جمشيد هم يك بناي نيمه كاره است; اين خبر را در آينده خواهيد شنيد . كافي است به گل ها و پله ها و اسفينكس هاي حجاري نشده و نيمه تمام موجود در سر تا سر اين بنا(؟)ي نيمه كاره نگاهي بياندازيد و از طرف ديگر در نظر داشته باشيد كه وقتي از امپراتوري و تمدن هخامنشيان حرف ميزنيد كه 40 كشور را زير سلطه داشتند(؟) بايد شهرهايي را نام ببريد كه از اين تمدن باقي مانده مانند امپراتوري رم كه در جاي جاي اروپا آثار شهرنشيني آنان مشهود است ولي از امپراتوري كبير هخامنشيان(!) يك تخت جمشيد مانده كه آن هم ...
    جالبتر آنكه كتيبه هاي نقش رستم نه كنده كاري هاي مربوط به دوران باستان ; بل آثار كنده شده توسط دانشمندان يهودي دانشگاه هاي اروپا و آمريكا در حدود 60
    سال پيش ميباشد!!!!!!!!!!!
    از طرف ديگر حتي اگر اين بناي مزحك تمام و كامل هم ميبود در مقابل آثار بجا مانده از تمدن هاي ملل ديگر (از جمله چين ;رم ; قبايل مايا; مصر و حتي تمدن هاي جنوب شرقي آسيا) به هيج عنوان حرفي براي گفتن نداشت پس لطفا همگي از خواب كوروش و داريوش و امپراتوري بزرگ و ملي گرايي و غرور باستاني و هزار مهمل ديگر
    بيدار شويد و بدانيد تنها هويتي كه ما فعلا ميتوانيم از آن براي خود نام ببريم هويتي است كه بعد از ورود اسلام به اعتقادات مردم به آن رسيديم
    + کورش کيست؟ 
    کورش ابر مرد ايران زمين
    بسيار خوب بود تا باشه از اين مطالب
    بسيار الي لذت برديم تا باشه از اين مطالب
    + نفر 
    كوروش پادشاهي بزرگ و مقدس است و بسيار قابل احترام ولي در مورد عكستون مي خواستم بگم كه به نظر من سجده فقط براي خداوند رحمان است نه براي بنده ي او.خيلي ممنون

    سپاس گذارم . راجع به تاريخ ايران و كوروش كبير مطالب خوبي داشتي . يه سر به ما بزن

    (در پناه اهورا)

    سلام

    نيستيد! کجائيد؟!

    باسمك يا الله.

    سلام عليكم و رحمة الله.

    شنيده بودم كه ذوالقرنين همون كوروش كبير هست ولي نمي دونستم كه حضرت علامه هم اين مطلب رو تاييد و بيان كردن.

    خيلي ممنون

    استفاده كرديم.

    شعري هست از سيد علي موسوي گرما رودي. قطعه اي از اون وصف حقيقي و زيبايي از يزيد لعنة الله عليه هستش كه به واقع در مورد پهلوي ملعون هم صدق مي كنه!

    يزيد بهانه اي است

    دستمال كثيفي است كه خلط ستم را در آن تف كرده اند

    و در زباله دان تاريخ افكندند

    يزيد كلمه نبود

    دروغ بود

    زالويي درشت

    كه اكسيژن هوا را مي مكيد

    مخنثي كه تهمت مردي بود

    بوزينه اي با گناهي درشت

    سرقت نام انسان!

    متن شما رو كه خوندم ياد اين شعر افتادم. « سرقت نام انسان »!! دنباله رويي كوروش كبير جاي خود، نام انسان براي اين پليد زياد بود...

    خداوند همه مون رو در پناه ولي خودش حفظ كنه انشاء الله.

    التماس دعا

    يا علي

    سلام

    1.ممنونم كه مرتب سر مي زنيد.

    2.ممنون بابت مطلبتون درباره ذوالقرنين. چند وقت پيش يكي از دوستان ازم پرسيد كه اين شخص كه اسمش در قرآن اومده كيه؟ و من جواب درستي نداشتم كه بدم. استفاده كردم.

    3.شما لطف مي كنين و هميشه سر مي زنين. نظرتون درباره تبادل لينك چيه؟

    جوان چه كار كند و به كجا پناه ببرد تا با وي آن نشود كه نبايد بشود ؟

    يا حسين

    درود بر شما

    اي كاش جوانان ما بياموزند كه همه رسانه هاي داخلي و خارجي تنها براي توده وار سازي و به راه انداختن گله گوسفندان به تعبير لنين براي اهداف خود راه اندازي شده اند.

    ---------

    سري به مهر 84 بزنيد و بياموزيد كه چگونه مي توانيد مديريت روابط عمومي ارايه كليه خدمات، كالا يا مطالب خود در وبلاگ را به عهده بگيريد.